اثر توسعه فردی در زندگی
همه چیز از خودمان شروع می شود.
جمله ای که بارها و بارها شنیده ایم و به جای اینکه تلنگری به خود بزنیم میگویم: ای بابا من که بهترین آدم روی زمینم، دنیاست که پر از مشکله. با اجازه شما من می خواهم فقط یک جمله بگویم: اگر هر کسی در جایگاه خود وظایفش را درست انجام دهد دنیا گلستان می شود! اینطور نیست؟!
گاهی مدیر از کارمند گله دارد و گاهی کارمند از مدیر.
گاهی مادر از فرزند توقعاتی دارد و گاهی فرزند از مادر.
گاهی زن از رفتار شوهر شکایت می کند و گاهی مرد از زن.
گاهی معلم از بی دقتی معلم شاکی است و گاهی دانش آموز از روش تدریس معلم.
