جستجو برای:
سبد خرید 0
  • نوآفرین
  • مقالات
    • کارآفرینی و استارت آپ
    • مدیریت بازاریابی
    • مدیریت استراتژیک
    • مدیریت منابع انسانی
    • بهبود و توسعه فردی
    • داستان کسب و کار
    • تولید محتوا
    • آموزش زبان انگلیسی
    • معرفی فیلم و کتاب
    • داستان کارآفرینان
    • مستر پُرسا
    • تحقیقات دانشجویان
  • پورتفو
  • آرشیو ویدیوها
  • مشاوره
  • نوآفرین TV
  • درباره ما
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 09355369748
  • info@nowafarin.ir
  • Home 7
  • smart navigation
  • suncode visual composer addons
  • آرشیو ویدیوها
  • آموزش
  • استارت آپ
  • اعضا
  • بازگردانی رمز عبور
  • بازنشانی رمز عبور
  • برگه قبل از پاورقی – طرح 1
  • بهبود و توسعه فردی
  • پادکست
  • تحقیقات دانشجویان
  • تسویه حساب
  • تماس با ما
  • تولید محتوا
  • تیکت های من
  • ثبت تیکت
  • ثبت نام
  • ثبت نام
  • جداول قیمت
  • حساب کاربری
  • حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • خدمات
  • خروج
  • درباره ما
    • شراره لطفی کارشناس تولید محتوا و سئوی سایت
    • شکوفه شفیع هم بنیانگذار نوآفرین
    • فهیمه رمضانی بنیان گذار نوآفرین- مشاور کسب و کار
  • دوره های آموزشی و محصولات
  • رویدادها
    • تگ ها
    • ثبت نام های من
    • دسته بندی ها
    • مکان ها
  • رویدادها
    • تگ ها
    • ثبت نام های من
    • دسته بندی ها
    • مکان ها
  • سبد خرید
  • شبکه های اجتماعی
  • علاقمندی ها
  • فراموشی رمز عبور
  • قوانین سایت
  • کاربر
  • معرفی فیلم و کتاب
  • مقالات
    • داستان کارآفرینان
  • نوآفرین مشاور استارتاپ ها و کسب و کارهای سنتی
  • ورود
  • ورود کاربر
  • ویژگی های عمومی دوره
0
نوآفرین
  • نوآفرین
  • مقالات
    • کارآفرینی و استارت آپ
    • مدیریت بازاریابی
    • مدیریت استراتژیک
    • مدیریت منابع انسانی
    • بهبود و توسعه فردی
    • داستان کسب و کار
    • تولید محتوا
    • آموزش زبان انگلیسی
    • معرفی فیلم و کتاب
    • داستان کارآفرینان
    • مستر پُرسا
    • تحقیقات دانشجویان
  • پورتفو
  • آرشیو ویدیوها
  • مشاوره
  • نوآفرین TV
  • درباره ما
  • تماس با ما
ثبت نام کنید

وبلاگ

نوآفرینمقالاتمدیریت بازاریابیموسیقی چه تاثیری در هویت برند بصری دارد؟

موسیقی چه تاثیری در هویت برند بصری دارد؟

15 فروردین 1400
ارسال شده توسط تیم نوآفرین
مدیریت بازاریابی
تاثیر موسیقی در هویت بصری

موسیقی احساسی ترین سلاح برای شکار مخاطب است. موسیقی به عنوان یک عامل تأثیرگذار بزرگ در احساسات مانند عشق، تخیل، عصبانیت، هیجان و سایر موارد در نظر گرفته می شود طبق نظر سنجی های انجام شده مردم اظهار داشته اند که می توانند بدون ورزش، روزنامه، تلویزیون، فیلم، ادبیات، هنر و رادیو زندگی کنند اما زندگی بدون موسیقی برای آنها دشوار است. آنها موسیقی را به عنوان مهمترین جزء زندگی خود رتبه بندی کرده اند. همچنین تقریباً 60٪ مردم تایید کردند که هر روز به موسیقی گوش می دهند.

شاید بتوان گفت که از مدت ها پیش برترین بازاریابان بازار جهانی این نکته را درک کردند که موسیقی بخشی اساسی از زندگی روزمره ماست و توانایی تأثیرگذاری بر رفتار خرید و خلق و خوی مشتریان را دارد که به نوبه خود می تواند بر درک برند تأثیر بگذارد. از این رو موسیقی برند به یک جنبه بزرگتر در عرصه تبلیغات و بازاریابی تبدیل شد.

 

موسیقی مناسب برای کسب و کار شما

شاید از خود بپرسید که چگونه می توان از طریق موسیقی برند، احساسات مردم را دقیقاً مورد استفاده قرار داد؟

 همانطور که موسیقی می تواند به شدت تغییر شکل نام تجاری را ایجاد کند، اگر نوع موسیقی مناسب را برای یک مارک خاص انتخاب نکنید، می تواند نقش منفی نیز داشته باشد. برای انتخاب نوع مناسب موسیقی برای نام تجاری مناسب، باید بر روی بازار هدف برند تمرکز کنید.

سلیقه موسیقی یک فرد تحت تأثیر فرهنگ اجتماعی او قرار دارد. درک نوع موسیقی که می شنوید می تواند در ایجاد ارتباط عاطفی با فرد بسیار کمک کند. نگاشت صحیح خلق و خو نیز می تواند به راحتی شنونده را در فضای احساسی راحت کمک کند.

مقالات مرتبط  چگونه یک لوگوی جذاب طراحی کنیم؟

 

چگونه استفاده از موسیقی در به یادآوری برند شما کمک کند؟

 این یک سوال است که هنوز هم ذهن بسیاری از بازاریاب ها و تبلیغ کنندگان و جود دارد. این یک واقعیت مشهود است که برای راحتی به خاطر سپردن هر اطلاعاتی به صورت قافیه یا به صورت آواز ارائه می شود. به همین دلیل بچه ها شعرها و آهنگ ها را خیلی سریعتر از داستان یاد می گیرند. وقتی از موسیقی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنید، این کار می تواند ارتباط با گروه هدف را تا حد زیادی افزایش دهد

در حوزه های برند و تبلیغات، موسیقی در یک هدف اساسی است. موسیقی می تواند در چندین ظرفیت به شما در دستیابی به تمام اهداف خود از فعالیت های تبلیغاتی کمک کند.

سه راه اصلی که موسیقی به شما کمک می کند ارزش برند را در ورود به بازار ایجاد کند عبارتند از:

  • ساخت هویت برند

  • افزایش تعامل و ارتباط با مشتریان

  • برقراری ارتباط احساسی با مخاطبان

با وجود انواع برند ها و محصولات، مخاطب باید مورد توجه دائمی قرار گیرد و برای پیروزی در جنک بین بیزینس ها برای جلب توجه، برند شما به موسیقی نیاز دارد. موسیقی حلقه گمشده ای است که ارزش یک برند را فراهم می کند، آنها را به کانون توجهات می رساند و برند را در دنیای رقابت آشفته برجسته می کند و ارتباطی اصیل با گروه هدف ایجاد می کند.

به گفته برخی از کارشناسان بازاریابی، موسیقی توانایی تأثیرگذاری بر مخاطبان بسیار گسترده تری از سایر اشکال بیان هنری را دارد. دلیل این امر وجود ارتباط عاطفی است که موسیقی قادر است با منحصر به فردترین شکل ممکن با گروه هدف خود ایجاد کند. از آنجا که با توجه به فعالیتهای جلب توجه هر روزه، هر برند تجاری می خواهد از هر ابزاری استفاده کند.

مقالات مرتبط  انتخاب رنگ مناسب در طراحی هویت بصری

در حال حاضر چهار رسانه اصلی ارتباط جمعی داریم، اعم از روزنامه، رادیو، تلویزیون و شبکه های مجازی. همانطور که مشخص است در تبلیغات چاپی، شما نمی توانید از موسیقی استفاده کنید و بنابراین، باید فقط روی تصاویر و محتوا حساب کنید.

در رسانه ای مانند رادیو، همانطور که همه ما می‌دانیم، تا حدودی به موسیقی متکی است، زیرا یک رسانه صوتی است که برای صحبت کردن به صدا و موسیقی احتیاج دارد.

در مورد تلویزیون، موسیقی حلقه گمشده در تبلیغات تلویزیونی است. موسیقی آن پیوندی است که همه را به طور منسجم به هم متصل می کند. با این حال مهم است که به یاد داشته باشید برای کارایی شما به موسیقی مناسب نیاز دارید.

در حال حاضر در شبکه های مجازی که توانایی ارسال ویدیویی وجود دارد نیز موسیقی موجود در بطن محتوا و گاهی به عنوان زیر صدا، در جلب مخاطب بسیار تاثیر گزار است.

در نهایت باید بگوییم موسیقی برند فقط و فقط برای مخاطبان برند ساخته و تولید و یا حتی انتخاب میشود. پس باید با شناخت پرسونای مخاطبان، روحیات و رفتار مشتریان در برخورد با هویت بصری ایجاد شده را در انتخاب موسیقی در نظر بگیریم.

انسان ها در دنیای اطراف خود، آنچه را از حواس پنج گانه خود دریافت می کنند، تجزیه و تحلیل میکنند و آن ها را بخاطر می سپارند و در بخاطر سپردن یک برند نیز از حواس خود استفاده میکنند و آن را با جزئیات در ذهن خود ثبت میکنند.

برای مثال شما ممکن است وارد فروشگاه لباس‌فروشی شوید که در هنگام ورود به آن یک ترانه را می شنوید، همچنین رایحه ای را در فضای فروشگاه استشمام کنید که در مناسبتی خاص از آن استفاده میشده، این ها باعث یادآوری خاطرات شما میشوند و حس بهتری با حضور در آنجا بدست می آورید.

مقالات مرتبط  آمیخته بازاریابی چیست؟ (بررسی مدل save , 4v , 4c , 4p)

ممکن است در این فروشگاه تمایل بیشتری در بررسی محصولات داشته باشید و شما بیشتر ترغیب به خرید شوید. تمامی این ها همراه با شیوه برخورد پرسنل، رنگ برند و شکل لوگوی فروشگاه می‌تواند تأثیراتی بر روی شما بگذارد.

اگر به تازگی در صدد راه اندازی کسب و کار خود هستید و توان پرداخت هزینه های ساخت موسیقی برند خودتان ندارید می توانید از سایت هایی در این حوزه کمک گرفته و با توجه به تاثیری که قصد دارید روی مخاطب بگذارید یک یا چند موزیک دانلود کنید.

نمونه ای از سایت‌های دانلود موزیک را در زیر ببینید:

www.Proudmusiclibrary.com

www.proudmusiclibrary.com

www.melodyloops.com

www.stockmusicsite.com

www.smartsound.com

 

امیدواریم به کمک این مقاله و سایت‌های دانلود موسیقی معرفی شده بتوانید موسیقی مناسب هویت بصری برندتان را انتخاب کنید. یادتون باشه حتما نظر خودتون رو برای ما کامنت کنید. 🙂

 

برای خواندن مقالات مربوط به طراحی هویت بصری سازمانی، روی لینک زیر کلیک کنید.

چگونه هویت بصری طراحی کنیم

 

گردآوری: تیم نوآفرین

 

ما در نوآفرین کنار کسب و کار شما هستیم 🙂

 

 

مطالب پیشنهادی

  • اشتباهات رایج در طراحی هویت بصری
    3 نکته مهم در مورد طراحی هویت بصری
  • طراحی هویت بصری سازمان
    چگونه یک هویت بصری قدرتمند طراحی کنیم؟
  • هویت بصری سازمان
    هویت بصری برند چیست و از چه عناصری تشکیل شده است؟
  • اشکال هندسی در هویت بصری
    مفهوم اشکال هندسی در طراحی هویت بصری
  • تاثیر رنگ ها در طراحی هویت بصری
    انتخاب رنگ مناسب در طراحی هویت بصری
  • علت پیدایش هویت بصری
    چرا هویت بصری برای هر سازمانی لازم است؟
برچسب ها: چگونه هویت بصری طراحی کنیممعنی هویت بصریمنظور از هویت بصری چیستهویت بصری سازمانی چیستهویت بصری شامل چیست
بعدی انتخاب فونت مناسب برای یک کسب و کار
قبلی اشتباهات رایج در زبان انگلیسی (1)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو
جستجو برای:

پربازدیدترین مقالات

  • استارت آپ چیست؟ (+ مراحل راه اندازی یک استارتاپ موفق)
    استارتاپ چیست
  • آیا حاضرید برای نجات ۵ نفر، یک نفر را فدا کنید؟
    نجات جان یک نفر یا پنج نفر
  • 5 مرحلۀ راه اندازی کسب و کار اینترنتی، اگر بدانید سرتان کلاه نمی‌رود!
    راه اندازی کسب و کار اینترنتی
  • هدف گذاری به روش ساختمان 5 طبقه
    هدف گذاری به روش ساختمان 5 طبقه
  • چگونه یک لوگوی جذاب طراحی کنیم؟
    اصول طراحی لوگو
  • مشاوره کسب و کار و وظایف بهترین مشاور کسب و کار در ایران
  • هدفگذاری به روش S.M.A.R.T
    روش هدف گذاری S.M.A.R.T
  • باغ ذهن خود را بیارایید
    باغ ذهن
دسته‌ها
  • آموزش زبان انگلیسی
  • اخلاق کسب و کار
  • بهبود و توسعه فردی
  • پورتفو
  • تحقیقات دانشجویان
  • تولید محتوا
  • داستان کارآفرینان
  • داستان کسب و کار
  • کارآفرینی و استارت آپ
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت بازاریابی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مستر پُرسا
  • معرفی فیلم و کتاب
  • نوآفرین TV
ویدیو ها

آرشیو ویدیوها

آرشیو ویدیوها نوآفرین
 

لوگو نوآفرین

هدف نوآفرین، ارائه‌ی مشاوره و آموزش کاربردی در حوزه کسب و کار و استارتاپ، مطابق با شرایط فرهنگی و اقتصادی ایران است.

ما هفته‌ای چندین مقاله در مورد مسائل روز دنیای کسب‌وکار در سایت مان منتشر می‌کنیم. خوشحال می‌شویم اگر در سایت مان ثبت‌نام کنید.

 

 

  • تهران، اقدسیه، بلوار ارتش، خیابان وزارت امور خارجه، برج صبا
  • 09355369748
  • info@nowafarin.ir
خبرنامه
جدیدترین مقالات
  • با این 4 ترفند محتوایی تاثیرگذار بنویسید
  • شرکت باربری تهران و بین شهری
  • چرا استراتژی برای هر کسب و کاری لازم است؟
  • داستان زندگی محمد فروزانفر و محمد پیروز حمیدی
تمام حقوق برای سایت نوآفرین محفوظ می باشد. 1399
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://nowafarin.ir/?p=2192
  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

کتاب

[1 دوره]

دوره های من

جستجو

مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.